Thursday, May 20, 2010

Smile :)

Things happened so fast and sudden. It felt like it was still yesterday..

Just want to say Thank You to everybody! Tuesday is the big day and hopefully I can recover in time to continue my recording. Sorry to keep everybody waiting for the 2nd EP. Meanwhile hope my 1st EP can keep you guys company. (",)

看到很多朋友们都为了我的事烦心, 我真的很难过, 因为我让大家辛苦了. 我会加油的! 你们请不要那么难过, 一定要相信人间有奇迹! 这段路可能走得崎岖一些, 但我还欠大家五首新歌和一首我写给新加坡的爱国歌曲, 我一定会完成的! 希望可以早日把我的个人专辑录制好, 因为我想要看到每个人脸色挂着的笑容!

Smile!

No comments:

Post a Comment